FANDOM

Skandar Keynes
247996.1

Prawdziwe imie i nazwiso

Alexander Amin Casper Keynes

Data i miejsce urodzenia

5 września 1991 Londyn,  Wielka Brytania

Alexander Amin Casper Keynes - Aktorski debiut Skandara miał miejsce na planie telewizyjnej produkcji "Macbeth RSC Recording", w której zagrał "biegającego po korytarzu chłopca w łachmanach". Zarobił za ten występ 25 funtów. Kolejną postacią, którą zagrał było chore na syfilis biedne dziecko w "The Victorians". Następnie przyszła kolej na występ w filmie kinowym "Ferrari" (2003), jednak jego rola również była mała: obsadzono go jako "młodego Ferrari w wieku lat ośmiu". Dopiero rok później pojawiły się widoki na większy występ, kiedy rozpoczęto nabór do pierwszej części "Opowieści z Narnii", opartej na opowiadaniach C.S. Lewisa. Skandar wygrał casting do roli Edmunda Pevensie - jednego z głównych bohaterów. Film okazał sie wielkim sukcesem, więc stało się jasne, że na sfilmowaniu jednej części się nie skończy, a Keynes z rolą Edmunda szybko się nie rozstanie. Skandar ma za sobą także występ na deskach teatru: w 2000 roku zagrał elfa. Przed angażem do "Narnii" uczęszczał przez cztery lata na zajęcia aktorskie do Anna Scher Theatre School. Skandar jeździ konno, gra na instrumentach (flet i klarnet), ma także osiągnięcia w Tae Kwon Do.

FilmografiaEdytuj

2010
  • Opowieści z Narnii: Podróż Wędrowca do Świtu
Edmund Pevensie
2008
  • Opowieści z Narnii: Książę Kaspian
Edmund Pevensie
2005
  • Opowieści z Narnii: Lew, czarownica i stara szafa
Edmund Pevensie
2003
  • Ferrari
Enzo Ferrari lat 8

Galeria zdjęćEdytuj